ما در زمینه طراحی سایت بی رقیب هستیم.

اطلس ساختار داده یک شرکت نوین و متخصص در زمینه فناوری اطلاعات است.

ما در زمینه طراحی سایت بی رقیب هستیم.

اطلس ساختار داده یک شرکت نوین و متخصص در زمینه فناوری اطلاعات است.

طراحی حرفه ای وب سایت، طراحی و ساخت اپلیکیشن و هم چنین مشاوره دیجیتال مارکتینگ از جمله خدمات ما است.

  • ۰
  • ۰

هزینه طراحی سایت پزشکی به طور کلی بستگی به میزان مبلغی دارد که قصد دارید برای این کار سرمایه گذاری کنید. روش های مختلفی برای طراحی سایت پزشکی وجود دارد. طراحی سایت پزشکی با استفاده از قالب های آماده و یا طراحی سایت اختصاصی از جمله گزینه های پیش روی شما هستند. خروجی هر دو کارممکن است در نگاه اول یکسان به نظر برسد، ولی  نکته ای که باید در نظر گرفته شود، این است که مطمئن باشید که میزان بازگشت سرمایه شما ارتباط مستقیمی با کیفیت سایت شما خواهد داشت. کیفیت بالای طراحی گرافیکی، استفاده از ویژگی های یکتا و از پیش تعیین شده، راحتی جستجو در سایت و هم چنین کیفیت محتوایی که داخل سایت پزشکی شما قرار می گیرد، همگی بر روی جذب مخاطبان و وفادار سازی آنان تاثیر بزرگی خواهد گذاشت. اگر مایل هستید درباره ارتباط میان قیمت طراحی سایت و سرمایه بازگشتی تان مطالعه بیشتری داشته باشید، خواندن این مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید.

اولین فاکتور تعیین کننده هزینه طراحی سایت پزشکی، محتوای آن است. شما در ابتدا باید بدانید که قصد دارید چه مطالبی در سایت خود عنوان کنید و برای ساخت سایت خود به چند صفحه نیاز دارید. این صفحات شامل چه اطلاعاتی می شود؟ ممکن است شما بخواهید صفحه اختصاصی درباره معرفی شخصی خود داشته باشید. هم چنین شاید تخصص شما مربوط به حوزه زیبایی و سلامت باشد و  نقطه مهم سایت شما گالری تصاویر مراجعان باشد. مطمئنا صفحاتی که محتوای کمتری در خود داشته باشند در مدت زمان کمتری ساخته می شوند و هزینه طراحی سایت پزشکی را کاهش می دهند. در حالیکه صفحاتی که شامل عکس ها و ویدئوهای متعدد باشد نیاز به صرف زمان بیشتری دارد.

پس نیازسنجی کارفرما و هم چنین کاربران، اولین اقدام برای طراحی سایت است. بخشی از  هزینه طراحی سایت پزشکی در واقع صرف همین موضوع می شود. شاید شما در ابتدای کار درک درستی از نیازهای خود و یا کاربران نداشته باشید. در اینجا تجربه شرکت طراحی سایت پزشکی به کمک شما می آید و شما می توانید طی جلسات حضوری و یا تلفنی به بررسی نیازهای و الزامات کار خود بپردازید. متخصصان شرکت اطلس ساختار داده، آماده ارائه خدمات مشاوره به شما عزیزان می باشند.
 


نقش طراحی گرافیکی سایت در هزینه طراحی سایت پزشکی :

طراحی گرافیکی سایت یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده هزینه طراحی سایت پزشکی است. مثال ساختن خانه را به خاطر دارید؟ هرچه طرح آن پیچیده تر باشد، مسلما هزینه نهایی ساخت آن نیز بالاتر می رود. به همین ترتیب هرچه طراحی سایت پیچیده تر و یکتا باشد، زمان و هزینه بیشتری برای اجرای آن نیاز است. برای مثال شاید شما در نظر داشته باشید تا از در سایت خود از ویدئوهای با کیفیت استفاده کنید. در این صورت باید نکات زیادی را در طراحی گرافیکی سایت در نظر گرفت. قرار دادن تعداد زیاد ویدئو ممکن است موجل سردرگمی کاربران هنگام بازدید شود. در نتیجه باید صفحات ساده باشند و در عین حال کاربر را به سمت خواسته های خود هدایت کند.
هم چنین نکته مهم دیگری که بر روی هزینه طراحی سایت تاثیر می گذارد، نحوه طراحی و چینش صفحات سایت و طراحی نحوه کاربری بازدید کنندگان با سایت است. اینکه بازدید کنندگان بتوانند به سادگی و در کمترین زمان ممکن به مطالب مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند، نکته بسیار مهمی است. شاید تاکنون برای شما نیز پیش آمده باشد که وقتی نتوانسته باشید مطلب مورد نظر خود را به راحتی در سایتی پیدا کنید، دلسرد شوید و سایت را ترک کنید. در نهایت می توان گفت طراحی سایت پزشکی باید:

  • رابط کاربری ساده ای داشته باشد.
  • از عناصر ساده و مشترک با سایر وب سایت ها استفاده کند.
  • طراحی هر صفحه به صورت کاملا هدفمند باشد.
  • برای طراحی صفحات از رنگ ها و المان های از پیش تعیین شده استفاده کند.
  • برای ایجاد یکپارچگی بین صفحات از تایپو گرافی استفاده کند. 

با اطلس ساختار داده همراه باشید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی