ما در زمینه طراحی سایت بی رقیب هستیم.

اطلس ساختار داده یک شرکت نوین و متخصص در زمینه فناوری اطلاعات است.

ما در زمینه طراحی سایت بی رقیب هستیم.

اطلس ساختار داده یک شرکت نوین و متخصص در زمینه فناوری اطلاعات است.

طراحی حرفه ای وب سایت، طراحی و ساخت اپلیکیشن و هم چنین مشاوره دیجیتال مارکتینگ از جمله خدمات ما است.

  • ۰
  • ۰

بهتر است قبل از اینکه به دلایل داشتن سایت شخصی بپردازیم، این سوال را مطرح کنیم؛ چرا نباید یک سایت شخصی داشته باشیم؟ امروزه ساخت سایت شخصی از هر زمانی راحت‌تر است. برای این کار نیازی به دانش برنامه نویسی ندارید. حتی نیازی نیست حتما خلاقیت زیادی برای طراحی صفحات سایت شخصی خود داشته باشید. احتمالا سوال های دیگری نیز در مورد داشتن یک سایت شخصی در ذهن شما شکل گرفته است، با ما همراه باشید تا به آنها پاسخ دهیم.

1) نشان دهید که حرفه ای هستید

فرض کنید که شما مدیر استخدام هستید و هم‌زمان دو رزومه مختلف را بررسی می‌کنید. صاحبان هر دو رزومه شرایط مورد نیاز این شغل را دارند ولی یکی از آن ها دارای سایت شخصی است. بنابراین شما تصمیم می‌گیرد وب سایت او را بررسی کنید.

وقتی وب سایت او را بررسی می‌کنید شما با چه چیزی روبرو می‌شوید؟

ساخت سایت شخصی با طراحی مناسب، که یک عکس حرفه ای از صاحب آن را نشان می دهد. شخصی که مطالب حوزه کاری خود را منظم دنبال می‌کند و گاها در مورد آن مطالبی می‌نویسد و ... . بدون شک شما تحت تاثیر این سایت قرار می‌گیرید! و تمایل بیشتری برای استخدام این فرد دارید.

داشتن یک سایت شخصی، نشان دهنده "حرفه ای بودن" شما ،"علاقه" و "پشتکار" شما در حوزه کاری‌تان است. این ویژگی ها برای یافتن یک شغل مناسب قطعا موثر است.

 

2) پررنگ‌تر دیده شوید

شاید شما به دنبال یافتن شغلی جدید باشید و یا به دنبال ارتقا شغلی در سازمان خود هستید. شاید هم به تازگی کسب وکار خود را راه اندازی کرده باشید ، به هر حال شما دوست دارید پررنگ‌تر دیده شوید! شاید بگویید که در تمام شبکه‌های اجتماعی حضور دارید و دیگر نیازی به داشتن یک سایت شخصی نیست. اما این تفکر کمی ناقص است! چرا که آمارها نشان می‌دهد هنوز هم جستجوی مستقیم در موتورهای جستجو مانند گوگل، در بالای لیست تمامی روش‌های جستجو قرار دارد. به علاوه اینکه حتی شبکه‌های اجتماعی که به منظور ارتباطات کاری طراحی شده‌اند نیز (مانند لینکدین)، نمی‌توانند مانند یک سایت شخصی، اطلاعات جامع و دقیقی از شما ارائه دهند.

مخصوصا اگر در زمینه های بین الملی فعالیت میکنید، خوب است بدانید که دسترسی به شبکه‌های اجتماعی در برخی کشورها ممنوع است و یا متداول نیست. برای مثال ورود به شبکه اجتماعی بسیار محبوب فیس بوک در کشور ایران و چین دچار منع قانونی است، در حالی‌که استفاده از آن در تمام کشورهای اروپایی بسیار مرسوم است. در مقابل، یک وب سایت شخصی در تمام کشورها از اهمیت بالایی برخوردار است.

همین طور به یاد داشته باشید که در سایت شخصی، شما می‌توانید آدرس تمام شبکه‌های اجتماعی خود را نیز قرار دهید. همین طور بالعکس، از طریق شبکه‌های اجتماعی مخاطبان تان را به سایت شخصی خود هدایت کنید. پس می‌توان گفت ساخت سایت شخصی و حضور در شبکه های اجتماعی، نه تنها جای یکدیگر را نمی‌گیرند، بلکه مکمل یکدیگر هم هستند.

 

3) نفوذ خود را قوی تر کنید

قطعا داشتن یک رسانه شخصی شما را بسیار قدرتمند می‌کند. این رسانه می‌تواند وبلاگ سایت شخصی شما باشد. با انتشار محتوای جذاب در حوزه کاری خودتان می‌توانید به تدریج به یکی از صاحب نظران و سرشناسان حوزه کاری خود تبدیل شوید. لازم نیست در ابتدای کار حتما مطالب تالیفی داشته باشید، می‌توانید از ترجمه مقالات دیگر شروع کنید و یا به نوشتن خلاصه کتاب‌هایی بپردازید که مطالعه می کنید . این کار همچنین کمک می‌کند تا دانش خودتان را نیز به روز نگه دارید و در آینده بتوانید نظرات خود را در مقالات بگنجانید.

 

4) نتایج خودتان را بهتر ارزیابی کنید

یک سایت شخصی می‌تواند مستندی از نتایج گذشته شما باشد. نوشته های وبلاگ شما، عکس هایی که قبلا ثبت کرده‌اید و حتی نظرات قبلی خودتان در مورد یک موضوع کاری، همگی در سایت شخصی شما گردآوری می‌شود.

بنابراین شما می‌توانید به راحتی برای ارزیابی مسیر کاری و یا پیشرفت شغلی خود، همواره به سایت شخصی خود مراجعه کنید و برای آینده برنامه ریزی بهتری داشته باشید.

 

 

5) نام تجاری شخصی خود را بسازید (personal branding)

ساخت سایت شخصی خود شما می‌توانید همه چیز را مطابق دلخواه خود بچینید. رنگ پس زمینه سایت، نحوه قرار گیری صفحات، لحن نوشتن مطالب و همچنین عکس‌هایی که از خود به انتشار می‌گذارید. تمامی این موارد باعث می‌شود تا شما بتوانید نام تجاری شخصی خود را شکل دهید و به تدریج حتی آن را گسترده‌تر کنید.

 

برای آگاهی از قیمت ها و خواندن مطالب دیگر با اطلس ساختار داده همراه باشید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی