ما در زمینه طراحی سایت بی رقیب هستیم.

اطلس ساختار داده یک شرکت نوین و متخصص در زمینه فناوری اطلاعات است.

ما در زمینه طراحی سایت بی رقیب هستیم.

اطلس ساختار داده یک شرکت نوین و متخصص در زمینه فناوری اطلاعات است.

طراحی حرفه ای وب سایت، طراحی و ساخت اپلیکیشن و هم چنین مشاوره دیجیتال مارکتینگ از جمله خدمات ما است.

  • ۰
  • ۰

 

اگر به دنبال راه‌اندازی یک یک فروشگاه های اینترنتی آنلاین موفق و درآمدزا هستید، فروشگاه اینترنتی وسایل تزیینی جشن تولد، قطعا یک ایده بی‌نظیر خواهد بود. با خرید عمده این وسایل و فروش آن، سود خوبی در انتظار شما خواهد بود. البته به شرطی که بتوانید طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای داشته باشید و بتوانید با استفاده از روش‌های دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه خود را به خوبی به دیگران معرفی کنید.

با اطلس ساختار داده همراه باشید تا به بررسی تمام جنبه های طراحی سایت فروشگاه لوازم جشن تولد بپردازیم. 

 


 

 

چرا طراحی سایت فروشگاه لوازم جشن تولد را انتخاب کنید؟
مزایای طراحی  وب سایت فروشگاه لوازم جشن تولد به طور خلاصه شامل موارد زیر است:

 

جشن تولد یک رویداد دائمی است : 
 مردم در تمامی ماه‌های سال به دنیا می‌آیند. بنابراین می‌توان گفت جشن تولد یک رویداد همیشگی است که به زمان خاصی محدود نمی‌شود. بنابراین شما نباید نگران افت فروش فصلی خود باشید. البته زمان هایی هم هست که فروش شما بیشتر هم می‌شود. زمان هایی مانند فصل تابستان، زمان هایی که به مراسم اعیاد دینی مانند جشن‌های نیمه شعبان نزدیک هستند و یا زمان‌هایی که مردم بهانه‌های دیگری نیز برای دورهم بودن دارند، مانند شب یلدا.

 

انباری و نگهداری لوازم جشن تولد آسان است:
یک مزیت بسیار مهم در طراحی وب سایت فروشگاه لوازم جشن تولد، راحتی حمل و نقل و نگهداری محصولات است. یکی از دغدغه‌های صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی، هزینه نگهدای و ارسال کالاها است. لوازم جشن تولد، اغلب بسیار سبک و کم جا هستند و در نتیجه انبار کردن آن ها کار بسیار ساده است. همین نکته ساده باعث افزایش حاشیه سود شما می‌شود.

 

می‎توانید مخاطب خاص داشته باشید:
شما به راحتی می‌توانید در این بازار مخاطبین خاص خود را شناسایی کنید و خدمات مخصوص به آنها را ارائه دهید. جشن های تولد مخصوص کودکان و نوزادان می‌تواند از جمله این موارد باشد. البته با گسترش کار خود می‌توانید موارد دیگری را نیز به لیست خود اضافه کنید. برای مثال جشن های قهرمانی باشگاه‌های ورزشی، جشن‌های مدارس و ... می تواند از جمله گزینه ها باشد. با انتخاب مخاطبین خاص و انجام تبلیغات درست و بهینه می‌توانید مشتریان دائمی و بزرگی برای خود داشته باشید و فروش‌های عمده و با سود بالا انجام دهید.
 

از کجا بدانید در طراحی سایت فروشگاه لوازم جشن تولد، چه محصولی بیشتر می‌فروشد؟
برای این کار شما باید به سلیقه مخاطبان خود توجه کنید، نظرات آن ها را در سایر سایت‌ها و فروشگاه ها بخوانید و محبوب ترین کالاها شناسایی کنید. دنبال کردن ترندهای روز دنیا هم در این امر بسیار مهم است. برای مثال در مراسم جشن تولد کودکان، تم های انیمیشن های محبوب (مانند باب اسنفنجی، ماریو و... ) طرفداران زیادی دارد.
 

چه مدل کالایی در طراحی سایت فروشگاه لوازم جشن تولد به فروش برسانید؟
کالاهای موجود در یک فروشگاه اینترنتی لوازم جشن تولد، می‌تواند موارد زیر باشد:

  • بشقاب، فنجان و لیوان های یکبار مصرف طرح دار
  • انواع شمع های جشن تولد 
  • انواع کلاه ها و عینک
  • کارت‌های فانتزی دعوت به جشن تولد
  • لوازم تزیینی دیوای و سقفی 
  • دستمال کاغذی های طرحدار

و هرچیزی که نشان دهنده خلاقیت و توجه شما به جزئیات باشد.

 

چگونه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لوازم جشن تولد را گسترش دهید؟
اگر می‌خواهید نسبت به رقیبان خود حرفی برای گفتن داشته باشید باید در ابتدا تصمیم بگیرید که می‌خواهید در کدام زمینه وارد شوید. وقتی داستان موفقیت سایت‌های فروشگاهی بزرگ مانند آمازون و یا دیجی کالا را می‌خوانید، می‌بینید که یک چیز در میان تمام آن‌ها مشترک است:
آنها کار خود را با یک بازار هدف خاص شروع کرده اند!
 برای این کار در ابتدا باید نیازهای مخطابان خود را به درستی بسنجید، رقیبان خود را شناسایی کنید و یک بازار مناسب  و متمرکز برای خود انتخاب کنید. شما باید بدانید دقیقا چه چیزی را به چه کسی باید عرضه کنید. شما می‌توانید تنها به فروش لوازم تولد بپردازید و یا کار خود را به مرور زمان گسترش دهید.
بعد از اینکه فروشگاه لوازم جشن تولد شما به مرحله سودآوری بالایی رسید، شاید شما مایل باشید تا فروشگاه خود را گسترش دهید و سبد محصولات متنوع تری داشته باشید. پیشنهادات ما به شما این است که در کنار فروختن لوازم جشن تولد به تهیه و فروش این محصولات نیز بپردازید:

  • لوازم جشن‌های مخصوص کودکان (جشن دندان درآوردن و..) 
  • لوازم جشن‌های نامزدی
  • لوازم جشن‌های فارغ التحصیلی
  • لوازم جشن‌های انختاباتی
  • لوازم قهرمانی باشگاه‌های ورزشی
  • لوازم جشن‌های اعیاد مختلف مذهبی مانند اعیاد شعبانیه، عید فطر، عید قربان 
  • لوازم جشن‌های ایرانی سنتی : مانند شب یلدا، عید نوروز

این تقسیم به بندی به این معنی نیست که شما باید حتما وارد یک حوزه خاص شوید و در آن باقی بمانید. همان طور که قبلا به آن اشاره کردیم بسیاری از این جشن‌ها مناسبتی است.  این به این معنی است که شما باید خود را برای فروش آن ها آماده کنید و نام فروشگاه خود را در زمینه فروش محصولات متمایز معروف کنید.

 

 

چه طور یک شرکت طراحی سایت فروشگاه لوازم جشن تولد  مطمئن پیدا کنید؟
در کنار تمام ویژگی هایی که یک طراحی سایت فروشگاهی موفق باید داشته باشد، طراحی سایت فروشگاه لوازم جشن تولد شما باید بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. شرکت اطلس ساختار داده با داشتن تجربه‌ بالا در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، آماده ارائه خدمات طراحی سایت فروشگاه اینترتی لوازم جشن تولد به شما همراهان گرامی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید نمونه کارهای ما را ببینید و با ما تماس بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی